رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

اکران 2000 مترمربع تبلیغات شهری ویژه نیمه شعبان در قم/اکران بنرهای راهنمای زائر در سطح شهر

مطلب بدون عنوان 536
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: چاپ و اکران پویش "روز امید" ویژه نیمه شعبان در 100 سازه سطح شهر به متراژ بیش از 2 هزار متر مربع انجام‌شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج)، بر اهمیت فضاسازی شهری قم تاکید کرد و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران و شهر قم در این ایام هرساله پذیرای خیل عظیم مشتاقان و علاقمندان خاندان اهل بیت(ع) است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مدونی در حوزه فضاسازی، زیباسازی و تبلیغات شهری برای ایام نیمه شعبان صورت گرفته است و جلسات کمیته تبلیغات شهرداری از ماه‌ها قبل در این خصوص برگزار شده است، ابراز کرد: چاپ و اکران پویش "روز امید" در 100 سازه سطح شهر به متراژ بیش از 2 هزار متر مربع در این ایام انجام‌شده است.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، این تبلیغات و فضاسازی‌های شهری با مشارکت و همکاری مسجد جمکران، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با هیئات مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی در نیمه شعبان تصریح کرد: در حوزه اکران تبلیغات هیئات و گروه‌های مردمی، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی نیز همکاری‌های مختلفی اجرایی شده است.
کلانترزاده ادامه داد: چاپ و اکران بنرهای راهنمای زائرین جهت دسترسی به خدمات و امکانات در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران و راهنمای مسیرهای ورودی نیز در سطح مناطق و مسیرهای پیرامونی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران انجام‌شده است.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nUNc